Facebook

Λάβετε ενημέρωση για τα άρθρα μας και τα νέα μας!!!

Home

ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

-Μην ακολουθείτε τις διάφορες «καταδρομικές» ή εξωτικές δίαιτες… για να χάσετε 10 Kg/εβδομάδα (παραπλανητική διαφήμιση) όπως πολύ υποθερμιδικές, χημικές, μονοφαγίας κ.α. που αποκλείουν βασικές ομάδες τροφίμων, υποσιτίζοντας τον οργανισμό, εγκυμονώντας έτσι σημαντικούς κινδύνους για την υγεία, ακόμη και τον θάνατο.

 

-Αποφεύγουμε τις υπερβολές στο αλκοόλ, υπενθυμίζοντας ότι οι συντηρητικοί πότες ζουν περισσότερο από αυτούς που δεν πίνουν καθόλου.

 

-Αποφεύγουμε επίσης τα διάφορα γλυκά, σνακ και αναψυκτικά που μας φορτώνουν με κενές θερμίδες.

 

-Ο τρόπος μαγειρέματος μπορεί να καταστρέψει σημαντικό μέρος του θρεπτικού φορτίου, να το κάνει δύσπεπτο και να πολλαπλασιάσει τις θερμίδες του, ή  μομφή  για το τηγάνισμα, που επιπλέον δημιουργεί καρκινογόνες ενώσεις.

 

-Οι ξηροί καρποί είναι πολύ θρεπτικοί, αλλά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο λόγω των πολλών τους θερμίδων.

 

-Είναι σημαντικό τα γεύματα να είναι πολλά και μικρά, τροφοδοτώντας συνεχώς τον οργανισμό, χωρίς να τον παραφορτώνουμε προάγοντας έτσι την λιπογένεση.

 

 -Ένα καλό πρωινό μας βοηθά να ανταπεξέλθουμε αποδοτικά στις απαιτήσεις της δουλειάς και εκτός του καθιερωμένου καφέ, θα πρέπει να περιλαμβάνει 1 φρούτο ή χυμό, γάλα και ψωμί ή δημητριακά.

 

-Πρέπει να μασάμε αργά, 20 τουλάχιστον φορές την μπουκιά, το στομάχι μας θα μας ευγνωμονεί, και το μήνυμα του κορεσμού θα φτάσει έγκαιρα στον εγκέφαλο.

 

-Προτιμάμε γαλακτοκομικά και τυριά με λίγα λιπαρά παίρνοντας έτσι πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ασβέστιο και φωσφόρο χωρίς να φορτωνόμαστε με θερμίδες.

 

-Αυξάνουμε την κατανάλωση ψαριών και λευκού κρέατος (αφαιρώντας την πέτσα και το ορατό λίπος) μειώνοντας δε το κόκκινο κρέας, ώστε το αίμα μας να γίνει πιο λεπτόρρευστο, μειώνοντας τις πιθανότητες εμφράγματος. Τα λιπαρά των ψαριών (Ω-3) μειώνουν τη χοληστερόλη και είναι ευεργετικά για την καρδιά και τα αγγεία.

 

-Μειώνουμε το νάτριο περιορίζοντας το αλάτι, γιατί προδιαθέτει για υπέρταση, κατακράτηση υγρών και μας ωθεί να τρώμε περισσότερο, χρησιμοποιώντας περισσότερο φυσικά μπαχαρικά όπως ρίγανη, βασιλικό, σκόρδο  που  είναι  πλούσια  σε  αντιοξειδωτικά.

 

-Τα φρούτα και λαχανικά είναι οι θεματοφύλακες της υγείας μας, κυριολεκτικά  «σκάζουν» από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου, καθώς και αντιοξειδωτικά, που είναι η άμυνά μας ενάντια στις ελεύθερες ρίζες, που θεωρούνται η κύρια αιτία της γήρανσης.

 

-Τα όσπρια, τα δημητριακά, το ψωμί (ολικής άλεσης), θεωρούνται ζωντανές τροφές, δεδομένου ότι είναι ανεπεξέργαστες, γιατί οι διάφορες επεξεργασίες τις απογυμνώνουν από τα θρεπτικά τους συστατικά.

 

-Το ελαιόλαδο πρέπει να χρησιμοποιείται ως κύριο προστιθέμενο λιπίδιο, η θρεπτική του αξία είναι μοναδική, σε πολλές χώρες δε, χρησιμοποιείται ως φάρμακο.

 

-Αφήσαμε τελευταίο το νερό, που αποτελεί το 60% του βάρους μας και είναι ταυτόσημο με τη ζωή - πρέπει να πίνουμε 1,5-2 λίτρα την ημέρα ανάλογα με τις ανάγκες μας.

 

 
Πόσο συχνά γυμνάζεστε?
 
aspida zois, viva la vivta, kata tou karkinou tou mastou
Πόσο ενημερωμένο θεωρείτε τον εαυτό σας για μάστιγα του καρκίνου του Μαστού?