Διατάσεις στο Γραφείο

Διατάσεις στο Γραφείο

  • Ενώ  περιμένετε  τον  υπολογιστή  σας  να  εμφανίσει  τα  αρχεία, τεντώστε  τα  δάχτυλα, απλώστε  τα  χέρια  μπροστά  σας  και  σπρώξτε  τις  παλάμες  μακριά  από  το  σώμα. Ακουμπήστε  το  πηγούνι  στο  στήθος.
  • Κρατώντας  τα  δάχτυλα  τεντωμένα, απλώστε  τα  χέρια  πάνω  από  το  κεφάλι  και  γύρτε  τον  κορμό  ελαφρά  δεξιά  και  αριστερά  με  τις  παλάμες  στο  ταβάνι.
  • Βάλτε  το  δεξί  χέρι  πάνω  από  το κεφάλι, ρίξτε  το  ανάμεσα  στις  ωμοπλάτες  και  απαλά  σπρώξτε  τον  δεξί  αγκώνα  με  το  αριστερό  χέρι  για  να  κάνετε  διάταση  στους  δεξιούς  τρικέφαλους  και  ώμους. Επαναλάβετε  από  την  αριστερή  πλευρά.
  • Σταθείτε  όρθια  ακουμπώντας  ολόκληρη  την  πλάτη  στον  τοίχο. Προσέξτε  τα  πόδια  να  βρίσκονται  στην  ίδια  ευθεία  με  το  σώμα. Σηκώστε  το  δεξί  πέλμα  με  τα  χέρια  σας  προς  την  κοιλία  λυγίζοντας  το  γόνατο, κάνοντας  διάταση  στον  δεξί  γλουτό  και  απαγωγό.
  • Όταν  περιμένετε  για  αντίγραφα, (όρθια  θέση)  στηριχθείτε  από  το  φωτοτυπικό  μηχάνημα  και  πιάστε  το  δεξί  πέλμα  πίσω  σας  με  το  δεξί  χέρι, κάνοντας  διάταση  τετρακέφαλων (το  δεξί  γόνατο  δείχνει  προς  το  πάτωμα). Αλλάξτε  στη  συνέχεια  πόδι.
  • Καθώς  κάθεστε  στην  καρέκλα, χιάστε  το  δεξί  σας  πόδι  φέρνοντας  τον  δεξί  αστράγαλο  πάνω  στο  αριστερό  γόνατο. Αφού  σταθεροποιήσετε  το  δεξί  σας  πόδι, πιέστε  με  τις  παλάμες  απαλά  το  δεξί  γόνατο  προς  τα  κάτω, κάνοντας  διάταση  τον  προσαγωγό  μηριαίο. Επαναλάβετε  και  με  το  αριστερό  πόδι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Συνίσταται  να  δώσετε  τον  παραπάνω  οδηγό  stretching  στον  γυμναστή  σας, για  να  μπορέσετε  να  εκτελέσετε  με  ακρίβεια  και  ασφάλεια  κάθε  άσκηση .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *