Διατάσεις στο Σπίτι

Διατάσεις στο Σπίτι

  • Πριν  σηκωθείτε  το  πρωί  από  το  κρεβάτι, κουνήστε  το  κεφάλι  σας  απαλά  από  πλευρά  σε  πλευρά.
  • Στριφογυρίστε (μετά  τεντώστε  και  λυγίστε) τα  δάχτυλα  των  άκρων  σας.
  • Τεντώστε  τα  χέρια  σας  πάνω  από  το  κεφάλι, αναπνεύστε  βαθιά, τεντώστε  τα  δάχτυλα  των  ποδιών  σας  και  αισθανθείτε  όλο  το  μήκος  του  σώματος  σας.
  • Στο  ντους, αφήστε  το  ζεστό  νερό  να  ξυπνήσει  το  σώμα  σας  και  κάντε  μερικές  αργές  περιφορές  του  κεφαλιού (το  πηγούνι  στο  στήθος)  σε  κάθε  πλευρά.
  • Αν  χρησιμοποιείτε  κοντίσιονερ  που  υποτίθεται  ότι  πρέπει  να  παραμείνει  στα  μαλλιά  για  ένα  ή  δύο  λεπτά, χρησιμοποιείστε  τον  πολύτιμο  χρόνο. Κάντε  πολλές  περιφορές  ώμων – μπροστά, μετά  πίσω. Στη  συνέχεια  ανασηκώστε  τους  ώμους  πάνω  και  κάτω.
  • Προσοχή ! κατά  το  ξύρισμα  αποφύγετε  τις  διατάσεις.
  • Ενώ  στεγνώνετε  τα  μαλλιά  σας  ή  βάζετε  μεΐκάπ, βάλτε  με  προσοχή το  ένα  σας  πέλμα  πάνω  στο  καπάκι  της  λεκάνης  πλάγια  ή  μπροστά  σας, λυγίστε  το  άλλο  σας  γόνατο  και  νιώστε  τους  δικέφαλους  μηριαίους  του  τεντωμένου  ποδιού  σας  να  διατείνονται  με  το  παράλληλο  χαμήλωμα  του  στήθους  προς  το  μηρό  αυτό. Αλλάξτε  πλευρά  και  επαναλάβετε.
  • Όταν  περιμένετε  να  ετοιμαστεί  το  φαγητό  ή  να  βράσει  το  τσαΐ, λυγίστε  τα  δάχτυλα  του  δεξιού  σας  πέλματος  προς  τα  πάνω  μπροστά  σας (κρατήστε  τη  φτέρνα  κάτω)  και  ισιώστε  ολόκληρο  το  πόδι  για  να  κάνετε  διάταση  στους  μυς  της  γάμπας , του  αντικνημίου  και  του  πέλματος. Επαναλάβετε  από  την  άλλη  πλευρά.
  • Ενώ  παρακολουθείτε  τηλεόραση  ή  διαβάζετε  ένα  βιβλίο , καθίστε  στο  πάτωμα  και ενώστε  τις  πατούσες  των  ποδιών  σας. Λυγίστε  τα  γόνατα  απαλά  και  αφήστε  τα  να  πέσουν  στα  πλάγια  για  να  τεντώσετε  τους  μυς  του  εσωτερικού  μέρους  των  μηρών.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Συνίσταται  να  δώσετε  τον  παραπάνω  οδηγό  stretching  στον  γυμναστή  σας, για  να  μπορέσετε  να  εκτελέσετε  με  ακρίβεια  και  ασφάλεια  κάθε  άσκηση .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *