Διατάσεις – Προσφέρουν Υγεία & Ευεξία

Διατάσεις – Προσφέρουν Υγεία & Ευεξία

Η  Τζέιν Φόντα, στις  αρχές  της  δεκαετίας  του  ΄80 , πρωτοεισάγει  στα  γυμναστικά  δρώμενα  την  έννοια  του  stretching. Αυτό  βέβαια  δεν αποτελεί ανακάλυψη, μια  και  ο άνθρωπος  από  τη  γονιδιακή  του  σύσταση  έχει  την  ανάγκη  για  μυικές  διατάσεις. Όλοι  έχουμε  την  εικόνα  της  γιαγιάς  να  πλέκει  επιδέξια  με  τις  βελόνες  της  και  ξεκλέβοντας  λίγο  χρόνο  ανάπαυσης, να  τεντώνει  εμπρός  τα  μπλεγμένα  της  χέρια  με  έναν  μεγάλο  αναστεναγμό  ανακούφισης. Ποιος  δεν  έχει  ζηλέψει  τον  τρόπο  που  αποχαιρετά  η  γάτα  τον  ανέμελο  ύπνο  της , τεντώνοντας  το  σώμα  της  σε  μια  «ανατριχιαστική»  έκσταση  ικανοποίησης .

Οι  μυικές  διατάσεις  ή  αλλιώς  stretching, έχουν  καταλυτική  συμβολή  στη  διατήρηση  της  φυσικής  κινητικότητας  και  ευλυγισίας, στην  ελάττωση  της  μυικής  έντασης  και  του  stress, στη  βελτίωση  του  συντονισμού  των  κινήσεων  και  της  μυικής  αίσθησης, καθώς  και  στην  πρόληψη  των  κακώσεων. Όμως, απ’ όλα  τα  συστατικά  του  Fitness, οι διατάσεις  είναι  οι  πιο  παραμελημένες .

Το  μεγάλο  πλεονέκτημα  των  μυικών  διατάσεων  είναι  ότι  μπορούν  πολύ  εύκολα  να  ενσωματωθούν  στην  καθημερινή  πραγματικότητα. Οι  ευκαιρίες  για  stretching  είναι  πολλές, αν  κατανοηθεί  μια  βασική  αρχή: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ  ΤΟΝ  ΑΔΙΚΑ  ΧΑΜΕΝΟ  ΧΡΟΝΟ.

Είτε  στέκεστε  στην  ουρά  στην  τράπεζα είτε περιμένετε  το  ασανσέρ, μπορείτε  να  κάνετε  περιφορές  ώμων  ή  μερικές  στροφές  του  κορμού  δεξιά  και  αριστερά. Στην  πραγματικότητα, από  τη  στιγμή  που  αρχίσετε  την  τακτική  αυτή, θα  δείτε  ότι  το  σώμα  σας  γίνεται  πιο  ευλύγιστο  και  πιο  τονωμένο .

ΒΑΣΙΚΟΙ  ΚΑΝΟΝΕΣ

  • Αναπνεύστε  αργά  και  εύκολα  κατά  τη  διάρκεια  της  κάθε  διάτασης
  • Θα  πρέπει  να  αισθάνεστε  μια  ελαφριά  τάση  στους  μυς  που  μειώνεται  από  τη  στιγμή  που  κρατάτε  την  στάση  για  10  περίπου  δευτερόλεπτα
  • Κρατήστε  κάθε  διάταση  για  20-30  δευτερόλεπτα
  • Αν  μια  κίνηση  είναι  επώδυνη , μειώστε  την  ένταση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *