How to: Κοιλιά 6 Pack!

How to: Κοιλιά 6 Pack!

Άλλο ένα τεράστιο κεφάλαιο που μας απασχολεί καθημερινά στο γυμναστήριο με τους αθλούμενους.

Ο συνδυασμός πραγμάτων είναι και εδώ αυτό που θα μας φέρει το αποτέλεσμα. Όσους κοιλιακούς και να κάνουμε πρώτα θα πρέπει να μειώσουμε το λίπος που τους καλύπτει.

Τα βήματα είναι τα εξής:

α) αερόβια γυμναστική [διάδρομος, ποδήλατο, αερόμπικ κ.α.].

β)ασκήσεις κοιλιακών με σκοπό την τόνωση τους και την αύξηση της μυϊκής τους αντοχής.

γ) ασκήσεις με μηχανήματα για όλο τον κορμό (στήθος, πλάτη κ.α.) να αυξήσουμε την μυϊκή μάζα για να κάψουμε περισσότερο λίπος.

δ) η διατροφή μας πάντα σε συνεργασία με ειδικό διατροφολόγο θα είναι αυτό που θα μας δώσει το αποτέλεσμα που θέλουμε και την εμφάνιση του 6- PACK!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *